my-ayer

my-ayer

my-ayer
my-ayer

my-ayer

my-ayer

چطور رابطه جنسی با کیفیت داشته باشم؟

کیفیت حرف اول در رابطه جنسی را میزند، باور کنید این حرف صحت دارد. اینکه در طی یک روز یا یک هفته مدام رابطه جنسی داشته باشید برای اینکه حس خوبی و تجربه کنید فقط به معنی تخلیه شدن و ارضا شدن است و نمیتونه هدفی داشته باشه.

رابطه جنسی با کیفیت یک شبه به دست نمیاد و کلا با داشتن رابطه جنسی و رفع حس جنسی فرق داره.

رابطه جنسی با کیفیت به رابطه گفته میشه که روح، روان و جسم با هم ارضا شوند و دارای مدت زمان مشخصی هم میباشد.

برای تجربه این حالت باید خوب تمرکز و البته تمرین کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. این نشان دهنده این است که میخواهید تجربیات بهتری داشته باشید.

رابطه جنسی میتواند کم تر و حتی کوتاه تر باشد اما کیفیت خوبی داشته باشد که همین موضوع هم مهم است.

اما برای ترجمه این حس باید چکار انجام شود؟ باید چکار کنیم تا به این درجه از فهم نسبت به رابطه جنسی برسیم؟

در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهم کرد ...

همراهم باشید.

جلوگیری از کاهش اعتماد به نفس

داشتن عزت نفس برای هر فردی در هر جایگاهی بسیار مهم و ویژه هست. در واقع بدون اون نمیتونیم به اون چیزهایی که میخوایم برسیم و تلاش بیهوده انجام میدیم.

عزت نفس ریشه در کودکی ما داره و عوامل زیادی روی اون تاثیر دارند اما به هر حال دوستان خوبم ما کنترل بخش های زیادی از زندگی و در اختیار داریم و میتونیم با کارهای زیادی اعتماد به نفس و افزایش و البته کاهش بدیم.

یکی از دلایل کاهش اعتماد به نفس صحبت های درونی منفی و مخرب هست. 

این صحبت ها که از اون ها با عنوان self talk یاد میشه تاثیر بی نهایت زیادی روی ما داره. فقط فکر کنید اگر مدام با خودتون بگید که من خوب نیستن، فکر نمیکنم از ه=عهده این کار بر بیام، بقیه در مورد من خوب حرف نمیزنن چون من خیلی خوب نیستن و خیلی حرف های دیگه. تمامی این افکار که صحبت درونی بد هستند روی ضمیر باطن ما تاثیر منفی میزارن.

برای درمان این اتفاق باید از هیپنوتیزم درونی استفاده کنیم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست و چرا اینقدر روی اون تاکید داریم؟

هیپنوتیزم در نگاه علمی روشی برای رسیدن به حالت بی قضاوتی نام داره، حالتی که در اون دیگه به این فکر نمیکنیم که باید خودمون و چطور قضاوت کنیم و چطور خودمون و بکوبیم تا اعتماد به نفس کمی داشته باشیم.

بله خیلی مواقع ما خودمون دشمن خودمون هستیم و این به صورت علنی اتفاق میافته.

در هر صورت در هر وضعیتی که هستید به این موضوع فکر کنید که چطور با خودتون مهربون باشید، چطور به خودتون ارزش دهید و برای رسیدن به خواسته ها تون تلاش زیاد داشته باشید.

اولین قدم برای جلوگیری از  اعتماد به نفس کم اینه که با خودمون آشتی کنیم و در صلح باشیم. این راه موفقیت های زیادی برامون به همراه خواهد داشت.

از همین امروز شروع کنید.

راستی پیشنهاد میکنم این مقاله و مطالعه کنید: اهمیت روابط جنسی در زندگی