my-ayer

my-ayer

my-ayer
my-ayer

my-ayer

my-ayer

انواع استرس از دید روانشناسی (۶ نوع استرس اصلی)

انواع استرس بسیار زیاد هستند و شناخت آنها کمک می کند وضعیت روحی روانی خود را بهتر مدیریت کنیم. قبلا در سایت روانشناسی ویکی روان در این مورد صحبت کرده ایم که بسیاری از افراد پس از این که عشق زندگی شان را از دست می دهند دچار تشویش و استرس می شوند، در حالی که بسیاری از افراد دیگر پس از طلاق و حتی یک روز کاری سخت دچار این احساس بد می شوند؛ این در حالی ست که بسیاری از مردم تفاوت انواع استرس را نمی دانند.

منبع : 

https://www.wikiravan.com/آشنایی-با-انواع-استرس/

  ادامه مطلب ...

مردان چه نوع بوسه ای را دوست دارند؟ (۱۲ بوسه)

تا حالا در مورد تاثیر بوسه بر مردان و حتی بوسه مورد علاقه مردان فکر کرده اید؟ این سوال که مردان چه نوع بوسه ای را دوست دارند میتواند نوع زندگی و کیفیت آن را تغییر دهد. بوسیدن مرد زندگیتان می تواند برای او یک تجربه گیج کننده باشد و به یاد ماندنی باشد. قبلا در سایت ویکی روان در مورد جملاتی که مردان را دیوانه می کند صحبت کردیم و در این مطلب قصد بررسی بوسه مورد علاقه مردان بپردازیم.

منبع : بوسه لب یهویی

  ادامه مطلب ...

معنی عشق چیست ؟ (تعریف عشق به زبان ساده)

پرسش تعریف عشق چیست نباید همه ذهن شما را به خود درگیر کند چون عشق یک مفهوم است. عشق مهمترین حسی هست که بشر میتواند تجربه کنه. اما موضوع جالب اینه که تقریبا هیچ کسی نمی داند معنی عشق چیست اما در این پست سایت ویکی روان به بررسی تعریف عشق در روانشناسی می پردازیم.

لینک منبع: 

https://www.wikiravan.com/عشق-چیست-؟-منظور-از-معنای-عشق-چه-چیز-است/

  ادامه مطلب ...

تعریف انگیزه چیست ؟ انواع انگیزه در روانشناسی

تعریف انگیزه در روانشناسی به شناخت دقیق معنی انگیزه کمک زیادی می کند. قبلا در سایت ویکی روان گفتیم که پاسخ به سوال انگیزه چیست خود جواب سوال چطور انگیزه پیدا کنیم است چون ماهیت انگیزه را آشکار می کند.

خب برخی نظریه های انگیزشی کاملا بی فایده هستند. اما برخی از این نظریه ها کاربردی و راه گشا هستند و به ما نشان می دهند که چگونه می توانیم رفتار های انگیزشی را ایجاد کنیم.

برگرفته از مطلب معنی انگیزه در روانشناسی سایت ویکی روان

  ادامه مطلب ...